Сульфатація є однією з найбільш неприємних хвороб автомобільного акумулятора. Вона не просто може вплинути на працездатність АКБ, а й назавжди вивести його з ладу. Крім того, сульфат натрію, який утворюється у вигляді кристалів на пластинах автомобільного акумулятора, обмежує провідність. Таким чином, батарея витрачає більше свого заряду на виконання звичайних завдань, а її зарядка, за допомогою, спеціального зарядного пристрою, не буде повною. Для того, щоб позбутися від сульфату натрію здійснюється процес, іменований десульфатаціі.

У даній статті ми розповімо про те, як позбавиться від сульфату натрію, що він собою являє і які, в кінцевому рахунку, чекають несправності, якщо ігнорувати дану проблему.

Що таке сульфатация і десульфатація акумулятора?

АКБ, як і будь-який інший акумулятор, втрачає заряд в процесі роботи. При пуску акумулятора з бензиновим двигуном, акумулятор трохи втрачає заряд і для того, щоб відновитися, слід проїхати, небагато-немало, 30 км. Тільки тоді акумулятор відновить розтрачений заряд. В урбаністичних умовах життя, таке проробити практично нереально. У зв'язку з цим, АКБ в наших автомобілях завжди перебуває в неповній зарядженості. А це - причина утворення на пластинах АКБ електролітових солей, а самі пластини починають Сульфатовані.

Повністю розряджений акумулятор має низький показник щільності, а в підсумку, він позбавляється своїх пускових точок і акумулятор перестає тримати заряд так довго, як раніше. Рязрядка акумулятора сприяє хімічному процесу - свинець, який є складовою пластин, піддаються впливу сірчаної кислоти, і входить в реакцію з оксидом. Під час же заряду акумулятора відбувається все, з точністю, навпаки. Але, на жаль, зворотна реакція здійснюється в повному обсязі, а це - причина утворення відкладення сульфату на пластинах. Через цієї проблеми, з часом, АКБ виходить повністю з робочого стану. Відновити акумулятор, в такому випадку, можна, як раз за допомогою десульфатаціі, яка є функцією спеціальної техніки відновлення АКБ.

Що робити зі старим автомобільним акумулятором і як продовжити життя новому?

Два питання, які ставить перед собою кожен автомобіліст. АКБ вимагає спеціального обслуговування, в іншому випадку, термін його життя різко впаде. Тому, якщо метою є продовження терміну служби АКБ, то слід приділяти їй належну увагу, а саме, запобігати зарядку батареї на 100%.

Зі старим же акумулятором можна поступити наступним чином:

  • Надати допомогу акумулятора хімічними засобами, які небезпечні для здоров'я.
  • Звернутися до десульфатаціі пластин АКБ електричними імпульсами. Таке можна виконати за допомогою інверторних ЗУ і інтелектуальних ПЗУ, які оснащені системою - регенерує АКБ.

Як заощадити на покупці нового акумулятора?

Як тільки на ринку стали з'являтися апарати для регенерації АКБ, то і економити на батареях стало простіше. ЗУ інверторного типу та інтелектуальні ПЗУ можуть відновити акумулятор на 95% і «оживити» його. Акумулятор зможе прожити ще багато років, якщо поводитися з ним належним чином. До того ж, якщо порівняти вартість АКБ і ПУ, ПЗУ, то доцільніше придбати пристрій, що відновлює батареї.

Інтелектуальні пуско-зарядні станції

Дані апарати, скоріше, можна зарахувати до професійного обладнання. Являють собою вони БФП з мікропроцесорним управлінням інверторного типу. Використовуються вони в широкій автомобільної індустрії. Такі апарати мають широкий функціонал і в стані «привести в чуство» абсолютно будь-яку акумуляторну батарею.

Оснащуються такі апарати рядом функцій, які застосовуються лише в професійній сфері і купувати такі автолюбителю не варто, так як ціна на інтелектуальні ПЗУ досить висока і окупить себе в разі частого застосування з проф сфері.